wtorek, 16 grudnia 2014

 
 
 
Święty Mikołaj
 
 
 
 
 
 
Grudzień to miesiąc w który przygotowujemy się do Świąt, robimy zakupy, sprzątamy swoje domy. Jednym słowem dużo pracy. Ja jednak również dużo czasu przeznaczam na wykonanie swoich prac. Przedstawiam Wam kartkę albo jak kto woli obrazek na którym znajduję się Święty Mikołaj. Kartka ma wymiary 30x30 cm i można na jej odwrocie napisać świąteczne życzenia i wysłać do bliskiej nam osoby albo zawiesić na ścianie jako obrazek. Moje dzieło było wykonane w metodzie mix media w scrapbookingu na kolejnych warsztatach po których wyszłam z zaświadczeniem, który jest poniżej.
 
 




Kompozycja została utrzymana w kolorystyce niebiesko czerwonej z elementami złota i bieli. Użyłam również drewnianych gwiazdek oraz papierowych kwiatków, które zostały przyklejone koło białej gałązki. Jeśli wyślecie taką kartkę to na pewno ucieszy odbiorcę.



 
 
 
Zaświadczenie zostało wydane przez prowadzącą warsztaty. Jest to dla nie pierwszy certyfikat, który zdobyłam w tematyce prac ręcznych i tym bardziej chcę Wam go pokazać.
 
 



Życzę Wam dzisiaj dużo sił i motywacji do działania i nie przemęczajcie się przy świątecznych porządkach. Miłego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz