poniedziałek, 29 grudnia 2014

 
 
 
Bombki
 
 
 
 
 
 
Święta Bożego Narodzenia to czas rodzinnych spotkań, biesiadowanie przy stole oraz co najważniejsze choinka. W tym roku postanowiłam że na moim drzewku pojawią się ręcznie malowane ozdoby. Metodę malowania ich poznałam na kolejnych warsztatach, które odbyły się przed Świętami we Wrocławiu.
 
 
 



Bombki, które wykorzystałam są szklane i przeźroczyste. Sama malowałam wzorki białą farbą a potem na jeszcze nie wyschniętą emalię sypałam brokat, który nadał piękną poświatę farbie, dodatkowo użyłam cyrkonii do ozdoby.



 
 


 Moja choinka dzięki tym ozdobą nabrała oryginalnego wyrazu a bombki pięknie prezentowały się z innymi ozdobami, łańcuchem i białymi światełkami.






Takie bombki możemy również dać w prezencie komuś, kto tak jak my lubimy ręcznie robione rzeczy. Życzę Wam aby wasze drzewka były zachwycające a ozdoby były oryginalne.


4 komentarze: