niedziela, 22 marca 2015

 
 
 
Biała Shamballa
 
 
 
 
 
 
Kochani ostatnio był mały przestój z pastami bo realizowałam kolejne projekty i uczyłam się kolejnych wzorów. Najpierw zaprezentuję Wam bransoletkę z koralików shamballa.
 
 
 



Bransoletka została zrobiona z koralików Shamballa Crystal AB, które pięknie odbijają światło i mienią się kilkoma kolorami barw. Satynowy sznurek jest w kolorze białym tak aby podkreślić koraliki i nadać jej eleganckiego charakteru. Koraliki zostały zaplecione w metodzie makramy.






A oto zdjęcie z bliska samych koralików, pięknie się mienią, prawda?






Bransoletka świetnie będzie pasować do letnich ubiorów, do opalonej skóry. Ja jednak wpadłam na pomysł aby przy robieniu zdjęć dodać kwiatki Białej orchidei (Dendrobium nobile), podkreśla piękno biżuterii a dodatkowo można taką ozdobę założyć do sukni ślubnej bądź dla naszej pociech przy okazji I Komunii Świętej.





Jest wiele możliwości noszenia takiego świecidełka tylko nie można przesadzić z wszystkim dodatkami a na pewno będziemy wyglądać pięknie.


2 komentarze:

  1. Suuuper!!! Ja tylko dodam, że mimo ww okazji świątecznych, to doskonały dodatek do każdej kreacji wiosennej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na wiosnę świetnie się sprawdzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń