poniedziałek, 29 grudnia 2014

 
 
 
Letnia Shamballa
 
 
 
 
 
 
Przedstawiam Wam kolejną bransoletkę, którą zrobiłam z koralików shamballa oraz żółtego sznurka zaplecionego w metodzie makramy. Koraliki zostały wybrane przeze mnie w kolorze zielonym, niebieskim oraz fioletowym tak aby tworzyły kolorową i wesołą propozycję ozdoby naszej ręki.
 
 
 



 
Bransoletka ta to świetny pomysł na ożywienie naszego zimowego stroju oraz idealnie będzie się prezentować do wiosennej garderoby oraz do letniej sukienki.






Ja przez moją chorobę lato spędziłam na rehabilitacji i wracaniu do formy aby potrafić zrobić podstawowe rzeczy. Teraz realizuję projekty, które były odkładane na później. Nie trać czasu, realizuj się nawet jeśli ma być to bieganie czy praca zawodowa. Życzę Wam dużo zapału oraz motywacji do dalszego działania. Miłego dnia Kochani.



4 komentarze:

  1. Lekkość bytu wcale nie jest nieznośna, jak ktoś się wyraził. Ona jest jak najbardziej oczekiwana, bo to ona daje chęć do dalszego działania, o którym mowa.
    Lekkość w działaniu niczym kwiaty na wietrze,im bardziej tą lekkość w sobie masz tym bardziej błyszczą skrzydła twego Anioła
    Oj, poważnie się zrobiło, bawmy się tylko nie innymi.
    Bransoletka wesoła i tego się trzymajmy, w życiu także.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję mój Aniele za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shamballa zawsze dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak shamballa jest zawszę piękna :)

    OdpowiedzUsuń