czwartek, 4 grudnia 2014




Miętusek
 
 
 
 
 
 
Miętowy to kolor, który był na topie minionego lata. Jesienne i zimowe kolekcje ubrań i dodatków prześcigają się obecnie w różnorodności produktów w tym kolorze. Dla mnie ten kolor jest elegancki i postanowiłam zrobić ozdobę właśnie w tym kolorze. Bransoleta została wykonana z grubego sznurka, zaplecionego metodą makramy. Końce to z jednej strony pętelka a z drugiej strony dwa kawałki sznureczka, które zawiązuje się na pętli.






Bransoletka świetnie się prezentuje do codziennego stroju, sukienek lub spodni.



 
 
 
Zapraszam do wpisywania komentarzy, jestem ciekawa czy podoba się i Wam ten wzór i kolor.
 
 
 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się i kolor i wzór ze względu na miękkość i w kolorze i w fakturze oraz na pewną łagodność w wyrazie. Ja tego typu ozdób nie noszę, ale osoby lubiące ją będą miały dużo przyjemności z tej ozdoby. Łagodność to piękna cecha, czegokolwiek dotyczy, to dobrze że ją pomnażaszczęśliwego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz też mi się podoba ta kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń