sobota, 19 września 2015

 
 
 
Agatowe kuleczki piaskowe
 
 
 
 
 
 
 Kochani troszkę minęło czasu od kiedy napisałam ostatni post. Całe lato było mocno intensywne. Nowe wzory, kolejne szkolenia, spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy tak jak ja są "zakręceni" na punkcie rękodzieła. Dużo także powstało zdjęć biżuterii oraz samej biżuterii :)
 
 Oto dwie przepiękne bransoletki z kamienia naturalnego jakim jest agat. Kuleczki są w rozmiarze 10 mm, w pięknym kolorze piaskowym. Niesamowite jest w nich to, iż każda kuleczka różni się odcieniem: jedne są bardziej brązowe a inne prawie białe.
 
 
 
 



Każdy agacik został nawleczony na gumeczkę a dodatkowo każda bransoletka otrzymała piękną zawieszkę: serduszko z cyrkonią lub słonik. Obie przywieszki są w kolorze złotym co daje kamieniom dodatkowego blasku.
 
 

 



 Dużo osób pyta o to: "kto robi takie piękne zdjęcia?" Otóż zdjęcia są wykonane tylko i wyłącznie przeze mnie moim małym aparacikiem fotograficznym. Sceneria, którą widzicie na zdjęciach to plaża nadmorska. Miałam okazję w czerwcu być w pięknym miejscu i wykorzystałam potencjał tego miejsca.






Bransoletki świetnie się komponują i mają styl ecco. Jeśli lubicie naturalne kolory, ciekawe faktury oraz chcecie mieć trwałą biżuterię, serdecznie polecam kamienie. Na długo będą nas zachwycać.






Podobają się :) Piszcie komentarze moi drodzy!






Myślę że i Wam się spodobały te bransoletki.
Pozdrawiam i miłego wieczorku Halinka


2 komentarze:

  1. Przypominają mi dzieciństwo, są takie toffiowe jak cukiereczki i słodkie w kolorze i fakturze. Zdjęcia naprawdę ładne, ja też tam byłam i się zachwycilam

    OdpowiedzUsuń