wtorek, 9 grudnia 2014

 
 
Malowana chusteczka
 
 
 
 
 
 
Kolejną rzeczą, którą zrobiłam na ostatnich warsztatach z malowaniu na jedwabiu jest mała chusteczka, na której malowałam wzorek kwiatowy, który przypomina trochę mandale. Chusteczka ma wymiary około 25x25 cm a kolorystykę użyłam podobnej co przy malowaniu dużej chusty a efekt jest równie zachwycający.
 
 
 



Chusteczkę możemy złożyć w pasek o szerokości około 5 cm, opleść nim rękę a  końce zawiązać na supełek. Możemy dodać do niej jakąś ozdobę albo zawieszkę, ja jednak zdecydowałam że nie będę nic dodawać ponieważ kontury i oblamówka zostały zrobione kolorem złotym, dzięki czemu cała kompozycja jest już bogata.






Jeśli bardzo chcemy wprowadzić jakiś element możemy nawlec na materiał małe złote kółeczko dzięki czemu bransoletka będzie miała inny charakter i nie będziemy już widzieć od razu motywu kwiatowego.



 
 
 
Bransoletka mnie się bardzo podoba i dowolnie jak ją zawiążemy wygląda pięknie a dodatkowo oryginalnie, bo nikt inny nie ma takiej samej ozdoby na ręku.
 
 
 
 
 
 
Podsumowując warsztaty były bardzo udane, spędzone w bardzo miłej atmosferze. Prowadząca Pani Bożenka udzielała nam wiele ciekawych rad a inne dziewczyny z kursu wyszły z gotowymi pracami tak jak ja. Każda praca była piękna i jedyna w swoim rodzaju.




 

Takie cuda możecie sami malować i wręczyć bliskiej nam osie pod choinkę bo przecież za 2 tygodnie święta Bożego Narodzenia.


3 komentarze:

  1. Mięciutki, aksamitny jedwab i do tego pięknie wykonany - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedwab... królewski materiał dla wybranych jak i zapewne technika, ale kolory to już śpiew duszy i to dla mnie jest obrazem co w twórcy gra. Akurat tak się składa że we mnie też gra życie to i praca w kolorach niesie życie. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze. Po waszych miłych słowach mam ogromny zapał do kolejnych wyzwań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń