niedziela, 3 września 2017

 
 
 
Niespodzianka!
 
 
 



Kochani chciałam z Wami podzielić się wspaniałą wiadomością a zarazem pokazać jaki prezent dostałam od sklepu Koraliki.pl. Na profilu na Facebooku sklepu zobaczyłam informację, iż szukają osób, które będą chciały przetestować koraliki i dostać kilka takich cudeniek. Oczy zaświeciły mi się strasznie i postanowiłam się zgłosić. Napisałam prywatną wiadomość, że to mnie szukają, a za kilka chwil dostałam wszystkie potrzebne informacje i zaczęłam przeglądać stronę internetową sklepu Koraliki.pl. Byłam w swoim żywiole, jednak pojawił się pierwszy problem! Stwierdziłam, że koraliki są tak piękne że chcę je wszystkie - odcienie piękne, kolory cudowne i do każdego rodzaju koralików już w swojej wyobraźni miałam pomysł jak je wykorzystać. Zaczęłam wybierać elementy na stronie. Lista moich "przydasi" robiła się coraz dłuższa, ale niestety wszystkiego nie można mieć. Jednak udało mi się wybrać kilka różnych rodzajów. A wszystko to dostałam w prezencie za darmo. Przesyłka była również bezpłatna a czas kiedy oczekiwałam na koraliki był bardzo krótki, bo zaledwie 24 godziny. Kiedy zadzwonił do mnie kurier i powiedział, że ma paczkę to nie mogłam uwierzyć, że już moje skarby są u mnie.



 


I tak dotarły do mnie koraliki CrystaLine bicones Purple AB 4 mm






I koraliki szklane w rozmiarze 10 mm w różnych kolorach.















Kochani jeśli i Wy chcecie zakupić takie oto cudeńka, zapraszam do Sklepu Koraliki.pl.
Tutaj macie bezpośredni link do sklepu: https://koraliki.pl/catalog.html
Jeśli chcecie wiedzieć co powstało z tych "przydasi" to śledźcie mojego bloga. Już niebawem pojawią się gotowe bransoletki i nie tylko.


Miłego wieczoru
Halinka


8 komentarzy:

  1. Pięknie. Bym chciała coś z tych mietowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dla Ciebie ze wszystkich mogę zrobić :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Aż zachęcają do kreatywnej pracy z prezentowanymi koralikami :) Ciekawa jestem bardzo co z tego wszystkiego powstanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Już wizja jest i realizacja w toku. Zapraszam do oglądania :)

      Usuń
  3. Świetne te bicony <3 Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sama mogłam je wybrać i przetestować. Biżuteria z wykorzystaniem biconów już jest :)

      Usuń