poniedziałek, 1 grudnia 2014

 


Romantyczny albumik na zdjęcia



 
 
 
W ostatnim poście pisałam Wam już o warsztatach na których nauczyłam się wiele ciekawych technik i zaczerpnęłam tam wiele inspiracji. Kolejnym warsztatem, którego byłam uczestniczką był romantyczny, harmonijkowy albumik w pudełku. Albumik składa się z trzech części pokrywki na której jest tuszowana kompozycja przestrzenna, harmonijki na której można wklejać zdjęcia np. swoje, z wakacji, dzieci albo naszego pupila a trzecia część to spód pudełka. Ja wybrałam kolorystykę brązowo fioletową ponieważ to moje ulubione kolory.
 
 
 
 
 
 
 
Do stworzenia kompozycji przestrzennej użyłam drewnianego ornamentu, kwiatów w kolorze fioletowym, które mają środki z perełek oraz małe białe różyczki. Dodatkowo zostały wycięte dwa motyle, które widać poniżej na zdjęciach. oraz zielone gałązki z papieru.




 
 
 
 
 
Albumik może nam posłużyć np. jako pamiątka z pierwszych lat naszego dziecka, możemy wkleić pierwsze skarpetki naszego Malucha, zdjęcia, albo nawet zrobić na jednej  karcie odbitkę rączki bądź nóżki naszej Pociechy oczywiście nieszkodliwą farbą dla dzieci. Taką pamiątkę można godzinami oglądać. a potem przekazać swojemu Dziecku.
 
 
 



Zachęcam Was do zrobienia Waszych albumów dla siebie albo dla najbliższych. Chwilę są bardzo ulotne a dzięki takiej małej rzeczy na długo zostaną w naszej pamięci.

Miłego dnia moi Drodzy!!!




3 komentarze: