wtorek, 9 grudnia 2014

 
 
Malowane na jedwabiu


 



Kochani w ostatnim z postów pisałam o kolejnych moich warsztatach z malowania na jedwabiu, na które zamierzałam pójść. I oto efekty! Warsztaty odbyły się w sobotę 6 grudnia  i trwały cały dzień dlatego ostatnio nie pojawiał się żaden post.
 

 
 
 
Podczas zajęć malowałam chustę o wymiarach 47x47 cm oraz małą chusteczkę, którą możemy zawiązać i założyć na ręce jako bransoletka ale o niej napiszę o osobnym poście.
 
 
 
 
 
 
 
Chusta została pomalowana własnoręcznie przeze mnie, użyłam kolorów różu i jego odcieni na kwiaty, brązu na tak zwane "zawijasy" oraz na tło kolory fioletowo-niebieskie. Farba fioletowa została zmieszana z czerwonego i niebieskiego pigmentu. Apaszkę można zawiązać pod szyją i mamy piękne dopełnienie codziennego stroju.
 
Poniżej przedstawiam Wam kilka możliwości założenia jej, dzięki czemu po odpowiednim ułożeniu materiału możemy mieć za każdym razem inną apaszkę. Jednym razem możemy odwrócić i mieć różową bo różowe są kwiaty, brązową a innym razem niebiesko-fioletową. Jest wiele możliwości. oto one:
 


 




 
 
 





 
 
 
Dzięki warsztatom poznałam lepiej technikę malowania na jedwabiu i zamierzam jeszcze pójść na kolejne... ale nie zdradzę Wam co będę tym razem malować. Zapraszam na mojego bloga i patrzcie co się będzie działo, a będzie się działo!



 
 
 


Dziękuję Wam bardzo za tak liczne odwiedziny na blogu, dzięki Wam mam motywację do dalszego pisania i dzielenia się z Wami pomysłami. Miłego wieczoru!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz