sobota, 12 marca 2016

 
 
 
Niezapominajki
 
 
 
 
 
 
Kochani bardzo jest mi miło pokazać Wam moją pracę :) Ta przepiękna bransoletka została wykonana na krośnie koralikowym dla wyjątkowej osoby. Moja Przyjaciółka chciała podarować tę ozdobę swojej wieloletniej przyjaciółce jako symbol ich przyjaźni. Piękny gest i jednocześnie niepowtarzalny i oryginalny prezent.
 
 
 



 Czytając różną symbolikę kwiatów natrafiłam na piękne zdanie: niezapominajki są symbolem wierności w miłości. Piękna pointa i jakże urocze kwiaty. Podobno osoba obdarzona takimi kwiatami nigdy nie zapomni o darczyńcy. A ciekawostką jest fakt, iż 15 maja to Dzień Polskiej Niezapominajki. Więc Kochani w maju trzeba się obdarowywać niezapominajkami.






Aby wykonać taką bransoletkę potrzebna jest ogromna cierpliwość, skupienie no i dobra organizacja swojej przestrzeni, czyli biurka lub stołu przy którym wykonujemy swoją pracę.



 
 
 
Jak już wspomniałam wcześniej bransoletka została wykonana na krośnie. Do samego jej wykonania użyłam koralików Toho. Kwiatuszki są wykonane z trzech odcieni niebieskiego koloru, tło kremowe a gałązki czarne aby nadać jej dodatkowo elegancji.
 
 
 



Zakończenia bransoletki zrobiłam w kolorze srebra, tak aby nie odwrócić uwagi od samego wzoru, który dla mnie jest niezwykle kobiecy i bardzo uroczy. Tam gdzie są kwiaty nie może zabraknąć motyli :) I oto jest! zawieszka w kształcie motylka została umieszczona na łańcuszku, który jest do regulacji długości bransoletki. Zapięcie to karabińczyk i kółeczko.






 No i kilka fotek abyście mogli tę ślicznotkę zobaczyć z każdej strony :)










 

Kochani i jak się Wam spodobała taka propozycja bransoletki?
Czkam na komentarze :)
A może chcecie jakiś inny wór zobaczyć, np. w róże ?
Już niebawem więcej informacji będzie na blogu :)
 
Ps. Miłego wieczoru Kochani
Halinka


4 komentarze:

  1. Skromność ubrana w piękno to nazwa dla tej bransoletki ,dodam że dobór kolorów to autorski projekt i natchnienie nie opuszczało artysty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że na krośnie równie piękne dzieła, oby tak trzymać, bo wielu osobom się ten rodzaj bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa dla bransoletki niesamowita i celna :) kolorystyka jak najbardziej to pomysł autorski. Jest wyjątkowa i zrobiona dla wyjątkowej osoby :)

    OdpowiedzUsuń