czwartek, 15 stycznia 2015

 
 
 
Niebieska shamballa
 
 
 
 
 
 
   Kolejną bransoletkę, którą chce Wam pokazać jest zrobiona z koralików Shamballa o wymiarze 10 mm w kolorze niebieskim, różowym i fioletowym. Zapleciona jest metodą makramy na niebieskim sznurku. Zapięcie to też plecionka makramy, którą się zaciska.



 
 
 
Bransoletka jest w kolorze niebieski, który symbolizuje  wytrwałość, niezawodność, mądrość, lojalność ora kolor niebieski jest barwą uspokajającą. Jeśli nas coś gryzie lub mamy obniżoną ochotę do działania to otaczajmy się właśnie tymi barwami.






Dla mnie kolory są ważne i biżuteria dopełnia całą stylizację naszego codziennego ubioru. Ta propozycja świetnie się będzie prezentować do letnik kreacji jak i do zimowych  i jesiennych ubiorów. Ważne jest abyśmy się dobrze czuli z dodatkami, które wybieramy, nosimy i się otaczamy. Życzę Wam aby każdego dnia piękne rzeczy otaczały nas i cieszyły swoim pięknem nasze oczy. Ale nie tylko rzeczy materialne mogą być piękne...


8 komentarzy:

  1. A może tęcza, "początek tęczy jest w twoim sercu... "
    będzie kolejnym materialnym przejawem niematerialnego piękna. Myślę że taka bramsoletka mogłaby nazywać się Wzmocnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzmocnienie bardzo trafna nazwa do tej bransoletki. Coś w tym jest. Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jest w kolorach tęczy i to jej nadalabym tą nazwę. Inspiracja to wyższy dar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem twojej tęczy oraz materiału i formy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest projekt tęczy oraz koraliki. Ale to będzie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinna być dla ciebie, czy ktoś sprawdził koniec cytatu? o tęczy. Bardzo ale to bardzo rzadko,piszę coś ważnego, jednak to ja pozostaję tego ciekawa, a co z wami pobratymcami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka, będzie dla mnie. Będzie mi przypominać te tęcze, którą zobaczyłam jak chorowałam przez 6 miesięcy. Dałam mi nadzieję że po deszczu przychodzi słońce i może nas spotkać coś pięknego. Tak samo jest w życiu. Piękne chwile są tylko musimy się nauczyć je "widzieć"

    OdpowiedzUsuń
  8. A cytat to: „Początek tęczy jest w twoim sercu a kończy się w sercu twojego wroga”. Dla mnie tęcza ma inne znaczenie, jest czymś pięknym i magicznym.

    OdpowiedzUsuń