niedziela, 18 stycznia 2015

 
 
 
1000 Odwiedzin na blogu !!!
 
 
 


 
Kochani, dzisiaj zobaczyłam statystyki na moim blogu i bardzo się ucieszyłam widząc, że przekroczyliście 1000 odwiedzin na stronie. Wejść na bloga łącznie jest o wiele więcej natomiast pojedynczych odwiedzin z danego IP komputera jest 1000. Cieszę się bardzo że go odwiedzacie, zaglądacie i co najważniejsze, że aktywnie uczestniczycie w moim blogu poprzez dodawanie komentarzy. Dzięki Wam mam dalszą motywację do działania, do piania kolejnych postów i do dalszego rozwoju. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i zapraszam dalej do oglądania kolejnych postów, które będą się pojawiać.


Jeszcze raz z całego serca dziękuję, nie spodziewałam się, że Wam się tak spodoba mój blog. Jesteście Kochani!!!




Obrazek: http://little-sweetgirl.blogspot.com
 

2 komentarze: