wtorek, 14 lutego 2017

 
 
 
Valentine's Day
Walentynki - dzień świętego Walentego - dzień zakochanych
 
 
 
 
 
 
Kochani, specjalnie dla Was przygotowałam wyjątkowe zdjęcia w klimacie dzisiejszego święta. Walentynki - w ten wyjątkowy wieczór, życzę Wam dużo Miłości, radości i niezwykłych chwil spędzonych z wyjątkowymi osobami. 
 
 
 
 
 
 
Ach te serduszka :)
 
 
 



Tak o sercu pisze w swojej książce pod tytułem ''Alchemik'' Paulo Coelho:

"- Dlaczego mam zatem słuchać serca?
- Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czyn mówi, nadal będzie biło
w Twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie."







 Coś w tym jest serce nam podpowiada jedno a rozum chciał by inaczej i zagłuszyć się go nie da.





Więc nie zagłuszajmy swoich serc. W moim sercu jest szczególne miejsce na moją pasję  i dzięki temu mogę Wam pokazać ostatnią biżuterię, którą wykonałam własnoręcznie.






Powstała bransoletka i kolczyki w technice szydełkowo - koralikowej. Kolorystyka jest bardzo spokojna. Połącznie barw, koralików i uchwytów dało wrażenie elegancji i szyku całej biżuterii.














 
Życzę każdemu, aby serca w różnych postaciach otaczały nas każdego dnia. Bo każdy dzień jest wyjątkowy i wszyscy zasługujemy na piękno.
Miłego wieczoru - Halinka.
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz