środa, 22 lutego 2017

 
 
 
Pastelowe love
 
 
 
 

 
 
Kochani, przedstawiam Wam od razu całą serię bransolet w pastelowych odcieniach. Pomysł zrodził się w ostatnim czasie, kiedy oczekiwałam na pojawienie się pierwszych oznak wiosny za oknem mojego mieszkania. Niestety jak na razie jest tylko plucha i zimno, ale już niebawem będziemy cieszyć się upragnioną wiosną. I tak sobie siedząc i rozmyślając, wpadłam na pomysł, aby "odczarować" tę aurę i w tym pomogły mi te piękne koraliki. Chciałam Wam też pokazać wszystkie bransoletki, które wykonałam własnoręcznie na jednym zdjęciu. Widzicie dokładnie ile barw jest danego koloru oraz jak pięknie wszystkie wyglądają. Dla mnie rewelacja!
 


 
 
 
Bransoletki wykonałam z koralików plastikowych w rozmiarze 10 mm, które są niezwykle lekkie i pięknie się błyszczą a w towarzystwie ozdób wyglądają obłędnie. Nawleczone zostały na gumkę jubilerską, dzięki czemu można szybko je założyć i ściągnąć.






Ozdoby, które wykorzystałam to: przekładki, zawieszka z rozetą, szklane połyskujące koraliki oraz przywieszka z czterolistną koniczynką wysadzana kryształkami.






Każda bransoleta jest piękna i ma niepowtarzalny charakter. Można komponować swoją własną indywidualną ozdobę dzięki dużej gamie kolorów oraz dobierać samemu inne zdobienia. Wszystko zależy od naszego upodobania, nastroju, wizji czy stroju.






Ja jestem zachwycona! A Wy?
Serdecznie pozdrawiam Halinka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz