piątek, 22 lipca 2016

 
 
 
Słońce i brąz
 
 
 
 
 
 
Kochani przedstawiam Wam przepiękne bransoletki w odcieniach brązu. Trzy "ślicznotki" zostały wykonane ze szklanych koralików w kolorach ciemnej czekolady, cappuccino oraz białych w łatki jasno brązowe. Całość wygląda bardzo ładnie i niezwykle się prezentują w komplecie :)
 
 
 



Z racji tego, że jestem właśnie na urlopie postanowiłam, iż opisy zrobię krótkie, bo przecież najważniejsze są zdjęcia, to one oddają piękno moich prac. Na pierwszym zdjęciu widzicie piękną Latarnię morską na starym forcie w  Kołobrzegu, piękne miejsce warte odwiedzenia a i zdjęcia bransoletek na jej tle wyszły cudownie.






Wszystkie koraliki z których powstały te piękne bransolety, zostały nawleczone na gumkę jubilerską. Bardzo proste do wykonania, ale za to efekt świetny.

Mam nadzieję że Wam się podobają takie ozdoby :)
Serdecznie Was pozdrawiam ze słonecznego Kołobrzegu!
Halinka :)


2 komentarze:

  1. Aż dziw bierze że nikt ci ich nie chwycił zanim zrobiłaś zdjęcie. Najlepsze oczywiście na tle latarni.
    Trzy symbole jak dla mnie czyli słońce, bursztyn i piasek zatrzymane w bransoletkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziw bierze że nikt ci ich nie chwycił zanim zrobiłaś zdjęcie. Najlepsze oczywiście na tle latarni.
    Trzy symbole jak dla mnie czyli słońce, bursztyn i piasek zatrzymane w bransoletkach

    OdpowiedzUsuń