wtorek, 29 grudnia 2015




Domowe wypieki - moje kulinarne dzieła






Kochani, chcę  się z Wami podzielić moimi dziełami kulinarnymi. Zrobiłam przepyszne trufle kokosowe z serka mascarpone z książki "Domowe Wypieki" autorstwa Joanny Niedobeckiej. Trufelki są świetne do porannej kawy. Sama nie należę do osób, które umieją piec, ale z tą książką przygotowanie tych pyszności to bułka z masłem :) Serdecznie polecam :)







Przepisy są bardzo łatwe w wykonaniu a efekt rewelacyjny, no i pyszny. Kiedy usiadłam nad książką i wybierałam przepis, z którego coś przygotuję mój mąż krzyczy:
"o to !",  "nie może ten przepis !",  "chce sernik !", no i tak kilkanaście minut.


 




Wniosek jest prosty :) Każdy przepis powoli będzie wprowadzany w nasz jadłospis :) Książka Asi jest jedyną jak do tej pory książką kucharską, w której nie jeden lub dwa przepisy mi się podobają. Wszystkie przepisy są wyjątkowe i aż chce się je przygotować i zjeść :)
Życzę wszystkim dobrego dnia i takich pyszności :)


 

1 komentarz:

  1. Potwierdzam, przepisy pyszne :)
    Ja również Asiu gratuluję i nie mogę się doczekać dalszych sukcesów (kanał youtube, kursy live?).

    OdpowiedzUsuń