wtorek, 29 grudnia 2015

 
 
 
Bombki choinkowe
 
 
 
 
 
 
Kochani, bardzo się cieszę, bo dzisiaj odebrałam swoją zgubę: laptop oraz aparat fotograficzny, i mogę Wam pokazać czym zajmowałam się w grudniu. Niestety już jest po Świętach Bożego Narodzenia, i u każdego z Was pewnie choinki są ubrane. Ja jednak zdecydowałam się opublikować post, w którym są ozdoby choinkowe, może ktoś w przyszłym roku zrobi podobne :)
 
 
 
 
 
 
Do wykonania tych ozdób potrzebne są: kule ze styropianu o różnych średnicach, szpilki, opalizujące gwiazdki, arkusz kolorowego brystolu, duży dziurkacz o wzorze kwiatka oraz wstążki w różnych kolorach.
 
 
  

 
 
Wykonanie tych bombek jest niezwykle proste a efekt jest niewiarygodny. Inspiracją do tego pomysłu był internet. Na wielu stronach widziałam bombki, które zostały wykonane w podobnej metodzie, ale miały przypięte cekiny albo inne ozdoby za pomocą szpilek.

Sama wpadłam na inny pomysł; dziurkaczem wykroiłam kwiatuszki w różnych kolorach. Na każdą szpilkę nabrałam: opalizującą, gotową gwiazdkę, potem wycięty kwiatuszek a następnie przypinałam wszystko do styropianowej kulki i tak dokoła. Na szczycie umieściłam wstążkę, która służy jako uchwyt do zawieszania ozdoby na drzewku.






Bombki mogą też służyć jako prezent dla naszych bliskich osób.
Czy ktoś dostał ode mnie taką bombkę? Jeśli tak napisz w komentarzu czy prezent się udał :)
Miłego wieczoru, Halinka :)


2 komentarze: