niedziela, 18 października 2015

 
 
 
Hitowe Neonówki
 
 
 



Kolory neonowe są teraz bardzo modne i niezwykle energetyczne. Osoby które chcą nosić takie kolory są bardzo odważne i pewne siebie a dodatkowo wiedzą czego chcą. Bardzo się cieszę, że w takich mocnych odcieniach mogę zrobić piękne ozdoby.  Powstały dwie prześliczne bransoletki,
ale z małą pomocą moich koleżanek z pracy, które chętnie biorą udział w projektowaniu i komponowaniu biżuterii. Ja wykonałam bransoletki na specjalne zamówienie.






Jedna z bransoletek to połączenie akrylowych koralików neonowych z białymi, dodatkowo zostały dołożone dwa koraliki shamballa Crystal AB oraz różowa oponka shamballa. Koraliki zostały nawleczone na gumkę i oto jedna neonóweczka :)






Druga ślicznotka to bransoletka  również z akrylowych koralików neonowych w intensywnym kolorze fuksji oraz dwóch koralików shamballa Crystal AB. Dodatkowo ozdobiłam całość przywieszką, czyli kokardką w kolorze srebra. Całość wygląda niezwykle uroczo i seksy. Intensywność kolorów przyciągnie niejedno spojrzenie, nawet płci przeciwnej.






 
 
Kochani i jak się Wam podobają hitowe neonóweczki? Ja się w nich zakochałam i serdecznie polecam noszenie tego typu ozdób w różnych formach bo są po prostu urocze.






Miłego dnia  :)
Halinka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz