wtorek, 20 października 2015

 
 
 
Blogowe zmiany
 
 
 
Kochani postanowiłam trochę rozbudować swój blog i wprowadzić kilka zmian. Mam nadzieję, że zmiany spodobają się Wam i będziecie odwiedzać bloga coraz częściej. Będą one dotyczyć kilka cykli, które wprowadzę już niedługo:
 
 
1. Pomaga się - zawsze w głębi serca chciałam jakoś pomagać innym ale nie wiedziałam od czego zacząć, gdzie się zgłosić a przede wszystkim co robić. Do tej pory pomagałam sąsiadom wyprowadzić psa jak nie było ich w domu albo wysłać smsa do jakiejś fundacji. Cały czas jednak było to za mało. Teraz jednak kiedy robię biżuterię mogę ją przekazać na aukcję. Cała kwota wylicytowana za sprzedaż tych rzeczy będzie przekazana na dom dziecka. Dzięki takiej pomocy dzieci dostaną nowe ciuszki lub jedzenie a Panie piękną biżuterię. Na blogu będę Wam opisywać, które moje pracę zostaną przekazane na aukcję charytatywną.
 
 
2. Na krańcu świata - pod takim hasłem  będę publikować zdjęcia osób obdarowywanych moimi pracami z odległych miejsc. Przed moją chorobą udało mi się wraz moimi przyjaciółmi polecieć do Indii. Zobaczyłam tam biedę, dzieci śpiące na ulicy w kartonach, czy żebrzące na ulicy. Pomoc pieniężna to jedno ale takie dzieci nigdy nie widziały prawdziwych zabawek. Więc tam gdzie można będę rozdawać biżuterię aby na małych twarzyczkach zobaczyć radość i aby choć na chwilę takie dzieci zapomniały o swoich troskach. Więc Kolorowy Świat Biżuterii będzie na całym świecie. Teraz kiedy nie będę mogła podróżować samolotem, moi przyjaciele podróżnicy będą przekazywać w moim imieniu te cudeńka dzieciom.
 
 
3, Kamienie - będę w tym cyklu postów przekazywać Wam wiedzę o kamieniach naturalnych; ich właściwościach, zastosowaniu czy po prostu kilka słów.
 
 
4. Biżuteria Świata - jeśli uda mi się pojechać do ciekawego kraju i zobaczyć jakieś świecidełka, również będę się dzielić z Wami moimi refleksjami i pokażę jakie trendy są w na całym świecie.
 
 
Na razie to wszystkie nowości :) Oczywiście moje prace cały czas będą głównym elementem na blogu. Jak wpadnę jeszcze na jakiś pomysł, to z Wami się nim podzielę a na razie życzę Wam miłego dnia.


 

2 komentarze:

  1. Super pomysły - szczególnie charytatywna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tak chce pomagać tym, którzy tego potrzebują

    OdpowiedzUsuń