piątek, 3 lipca 2015

 
 
 
Kolorowy Świat Biżuterii
jest już na Facebooku!
 
 
 



Kochani Bardzo jest mi miło informować Was że Ja i mój blog cały czas się rozwijamy :) Teraz Kolorowy Świat Biżuterii jest na Facebooku i można mnie odszukać :) Jeśli macie konta to zapraszam do lajkowania i udosępniania moich zdjęć :) Dzięki takiemu rozwiązaniu będziecie na bieżąco kiedy pojawią się kolejne wpisy na blogu. Serdecznie Zapraszam!






Dodatkowo to nie są wszystkie nowości. Kolejne warsztaty koralikowe przede mną więc kolejne techniki będę się uczyć i blog będzie coraz ciekawszy :) Oj się dzieje :)
Pozdrawiam Halina


2 komentarze:

  1. No to będzie się działo ;)
    Trzymam kciuki za bloga i facebooka - jeszcze większe szanse na dotarcie do najdalszych zakątków świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak rozwijam się :) i mam nadzieje że mój blog będzie oglądany na całym świecie. Już mam oglądających między innymi z Niemiec, Kanady, Austrii, Stanów Zjednoczonych, Irlandii, Malezji, Francji i Wielkiej Brytanii. Zobaczymy co dalej :)

    OdpowiedzUsuń