piątek, 3 lipca 2015

 
 
 
Kolor nieba
 
 
 



Przedstawiam Wam kolejne cudeńko, które udało mi się wykonać w ostatnim czasie :)
Bransoletka jest zrobiona w technice szydełkowo - koralikowej. A końcówki i samo zapięcie jest w kolorze srebra. Prosta ale jakże piękna :)






Bransoletka została zrobiona nad jeziorem w klimacie spokoju i relaksu. Mi osobiście kolor niebieski kojarzy się z pięknym kolorem nieba więc tym bardziej się cieszę że ona powstała.



 
 
 
Podobno kolor niebieski wspomaga kreatywność i inspirację, kojarzy się z czystością i świeżością.
 Dla mnie to kolor nieba, dzisiaj mamy piękną pogodę i możemy cieszyć się jego pięknem ale no cóż kiedyś niebo robi się szare i niezbyt przyjemne do oglądania. Jeśli zatem będziecie mieć ozdobę w tym kolorze, kolor nieba będzie zawsze blisko Was i będziecie mogli cieszyć się namiastką nieba tego pięknego, letniego nieba. Życzę każdemu kawałek nieba na ziemi :)


2 komentarze:

  1. Niebo, kojarzy mi się nieodmiennie z zabrać kogo do nieba, zanim zrobi to Bóg, a póki co warto dostać w tym duchu ten symbol nieba. Obdarować kogoś to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi to czytać :) Cieszę się bardzo że i inni też podobnie myślą :)

    OdpowiedzUsuń