piątek, 31 października 2014



Dziś Halloween
 

 
 

Zwyczaj świętowania Halloween przywędrował do nas za oceanu w latach 90 tych. Z tej okazji dzieci przebierają się w upiorne postacie, chodząc po domach liczą na słodkie podarunki. Tradycją stało się wydrążanie dyni i podświetlenie jej świecą od środka w taki sposób aby przybrała formę lampionu czyli uśmiechniętego straszydełka. Zabawa przy wykonywaniu ozdób jest świetna zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.


 
 

Dynie można na wiele sposobów ozdabiać, wydrążać i rzeźbić na niej różne wzory. Ja jednak postanowiłam pokazać Wam swoją interpretację dyni w formie kolczyków. Inspirację czerpałam z innych blogów, natomiast samo wykonanie zrobiłam własną metodą i w efekcie dynie mają niepowtarzalne kształty. Dynie wykonane są z modeliny termoutwardzalnej a bigle są srebrne próby 925.


 
 

Życzę Wam wspaniałej zabawy podczas dekorowania dyń.




4 komentarze:

  1. Piękne te dynie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia profesjonalne a dynie niesamowite.Masz talent szwagiereczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak halloween był udany. Dziękuję bardzo za komentarze. Cieszę się Przemo że moje prace Ci się podobają.

    OdpowiedzUsuń