czwartek, 20 kwietnia 2017

 
 
 
Pastelowe love c.d.
 
 
 



Kochani przedstawiam Wam kolejne piękne i niezwykle słodkie bransoletki w pastelowych odcieniach. W tym typie koralików od razu się zakochałam i stwierdziłam, że to będę moja ulubiona biżuteria. Koraliki są akrylowe i niezwykle lekkie, co powoduje nie ograniczanie ruchów ręki. Po dodaniu do nich pięknych ozdób sama nie mogę się oprzeć i zakładam je bardzo często. Dla mnie są niezwykle dziewczęce i zarazem bardzo eleganckie. Do stylizacji na lato są po prostu idealne.






Bransoletka różowa otrzymała trzy przekładki w kolorze złota, które to są jeszcze dodatkowe wysadzane brylancikami. Przepięknie odbijają światło.






Na fioletowej bransoletce została doczepiona złota rozeta. Idealnie uzupełnia i ozdabia koraliki. Wszystkie bransoletki są wykonane z koralików w rozmiarze 10 mm i nawleczone na gumkę jubilerską, dzięki czemu bardzo łatwo i szybko można zmienić biżuterię.



 
 
 
I ostatnia bransoletka w kolorze pudrowego różu ma dwie przekładki złote, wysadzane diamencikami oraz motylek złoty. Prawe skrzydełko motylka jest również w kolorze pudrowego różu, co daje wrażenie dopełnienia i uzupełnienia koralików.
 
Dla mnie zestaw idealny :) A jak się Wam podoba?
Serdecznie pozdrawiam
Halinka
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz