niedziela, 5 kwietnia 2015

 
 
 
Wesołych Świąt Wielkanocnych
 
 
 



Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, pogody ducha oraz wspaniałych i rodzinnych Świąt. Niech te dni pomogą Wam naładować się energią i chęcią do dalszych i wspaniałych inspiracji. Życzę smacznych, kolorowych pisanek oraz wiele smakołyków na naszych stołach. Cieszmy się wspólnymi chwilami z najbliższymi.

Kochani jeszcze raz wszystkiego dobrego!






Dzisiaj mamy Świąteczny dzień a każda "Perfekcyjna Pani Domu" pamięta o ozdobach, które zagoszczą w naszych domach. Ja chcę Wam pokazać jak w łatwy sposób można zrobić efektywną ozdobę. Można ją postawić na świątecznym stole, na meblach albo na parapecie okiennym.



 
 
 
Do szklanej, dużej i przeźroczystej kuli możemy włożyć pisanki. Te małe i duże, kolorowe i jednokolorowe, zrobione na szydełku z wydmuszki albo po prostu tak jak ja zrobione na szydełku. Pisanki dostałam od mojej przyjaciółki a wykonane zostały przez jej babcię. Oj piękności :)
Dwie kolejne pisanki zrobione z wydmuszki pomalowane ręcznie w motylki i kwiat magnolii. Te zaś zakupiłam od mojej koleżanki z pracy rok temu, które sama ręcznie wykonała. I na koniec na kuli naklejamy piękne kolorowe motylki. Proste a jednak robi wrażenie.

Wspierajmy siebie nawzajem w tak pięknym rękodziele :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz