czwartek, 12 lutego 2015

 
 
 
Perły i kryształki Swarovskiego
 
 
 
 
 
 
Kochani dzisiaj przedstawiam Wam mój pierwszy komplecik biżuterii. Pomysł na tego typu cudeńko pojawił się rok temu, kilka razy podchodziłam do tego projektu bez zadowalającego mnie efektu. Miałam duży kłopot z doborem grubości nici oraz zastanawiałam się czy nie będzie lepsza do tego typu prac żyłka. Po kilku nieudanych próbach i mojej długiej chorobie, udało się! Jupiii!
 
Do zrobienia całej kompozycji użyłam białych pereł, przeźroczystych kryształków Swarovskiego oraz małych, perłowych koralików.
 
 



Zawieszka jest moim pomysłem a wzór jest taki sam jak bransoletki.
Krawatka, którą wykorzystałam jest srebrna próby 925, dzięki czemu osoby, które mają alergię na metal będą mogły nosić taką biżuterię.







Kolczyki postanowiłam zrobić proste a zarazem bardzo eleganckie. Perełka i kryształek Swarovskiego są zawieszone na binglu otwartym również srebrnym próby 925.



 
 
 
 Najważniejsza czyli bransoleta jest piękna i nie muszę dodawać komentarzy ponieważ "sama mówi za siebie". Przy zapięciu umieściłam srebrne serduszko dzięki czemu podkreśla jej elegancję.



 
 
 
a oto sam wzór :)






I na koniec bransoletka w całej okazałości.

Dzięki temu projektu i wieloma próbami zrobienia go zrozumiałam że warto dążyć do celu, ponieważ efekt końcowy zrobił na mnie duże wrażenie. Zrozumiałam że cierpliwość i dążenie do celu to cechy bardzo ważne w charakterze każdego człowieka. Najważniejsze abyśmy się nie poddawali. Nawet w sytuacjach kiedy myślimy: "nie dam rady",  "nie mogę" lub "nie uda mi się". Myślmy pozytywnie i zamiast się martwić weźmy sprawy w swoje ręce a efekt finalny może nas zaskoczyć bardzo pozytywnie. Każdy z nas jest wyjątkowy i ma wielką siłę w sobie. A zatem do dzieła! Uda Ci się przejść nawet najtrudniejsze chwile, sytuację albo tak jak ja ukończyć ten projekt.


2 komentarze:

  1. Perły,delikatność i blask
    Perły dodają łagodności rysam twarzy, na ręce kobiety wzbogacają klasę stroju, szkoda że nie nauczylysmy się od Coco Chanel nosić je na codzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic straconego, na noszenie pereł nigdy nie jest za późno.

    OdpowiedzUsuń